DÉLKA KURZU: cca 6 HODIN (1 DEN)

  • Co je FM(G)C?
  • Co znamenají všechny ty zkratky MCP, FCU, ATHR, CDU, EFIS…?
  • Jak vypadá palubní počítač a jak se s ním pracuje?
  • Vážně musím ke zkouškám vědět, jaké barvy se pro co používají na displejích?
  • Co je LNAV a VNAV?
  • Co je to RNAV?
  • Na jakém principu pracuje palubní meteorologický radar?
  • Jak vypadá jeho anténa a kde se nachází?
  • Jak v indikacích tohoto radaru piloti čtou?
  • Jak vypadají ovladače radaru v letadle?
  • Co je GAIN a TILT radaru?
  • Lze pomocí radaru změřit výšku oblaku?
  • Jak detekuje meteoradar střih větru?
  • Je meteorologický radar pro piloty nebezpečný?
  • A je pravda, že plaší ptáky a způsobuje, že se pilotům rodí hlavně holčičky?
  • Jak funguje primární a sekundární radar?
  • Co je PRF a PRI?
  • Jak se počítá dosah radarů?
  • Jak ovlivňuje příroda jejich činnost?
  • Co je přiblížení SAR a PAR?
  • Jaké jsou výhody a nevýhody sekundárního odpovídače?
  • Co znamená pojem “procedurální řízení”?
  • A jak vypadají pozemní i letadlové antény radarů a jejich ovladače na palubě?

Na tyto všechny a další otázky odpoví interaktivní online kurz RADIONAVIGACE 2, v němž si o všem popovídáte s lektorem a společně vyřešíte i pár více i méně složitých příkladů, s nimiž se můžete reálně setkat u zkoušky ATPL z Radionavigace. V rámci názornosti kurzu a jeho propojenosti s praktickým létáním vám ukážeme i několik zajímavých videí.