DÉLKA KURZU: cca 6 HODIN (1 DEN)
- Co je FM(G)C?
- Co znamenají všechny ty zkratky MCP, FCU, ATHR, CDU, EFIS…?
- Jak vypadá palubní počítač a jak se s ním pracuje?
- Vážně musím ke zkouškám vědět, jaké barvy se pro co používají na displejích?
- Co je LNAV a VNAV?
- Co je to RNAV?
- Na jakém principu pracuje palubní meteorologický radar?
- Jak vypadá jeho anténa a kde se nachází?
- Jak v indikacích tohoto radaru piloti čtou?
- Jak vypadají ovladače radaru v letadle?
- Co je GAIN a TILT radaru?
- Lze pomocí radaru změřit výšku oblaku?
- Jak detekuje meteoradar střih větru?
- Je meteorologický radar pro piloty nebezpečný?
- A je pravda, že plaší ptáky a způsobuje, že se pilotům rodí hlavně holčičky?
- Jak funguje primární a sekundární radar?
- Co je PRF a PRI?
- Jak se počítá dosah radarů?
- Jak ovlivňuje příroda jejich činnost?
- Co je přiblížení SAR a PAR?
- Jaké jsou výhody a nevýhody sekundárního odpovídače?
- Co znamená pojem “procedurální řízení”?
- A jak vypadají pozemní i letadlové antény radarů a jejich ovladače na palubě?
Na tyto všechny a další otázky odpoví interaktivní online kurz RADIONAVIGACE 2, v němž si o všem popovídáte s lektorem a společně vyřešíte i pár více i méně složitých příkladů, s nimiž se můžete reálně setkat u zkoušky ATPL z Radionavigace. V rámci názornosti kurzu a jeho propojenosti s praktickým létáním vám ukážeme i několik zajímavých videí.